DBAMY O WAS - I DBAMY O SIEBIE!

Drodzy przyjaciele i klienci Tallulah!

Sytuacja w związku z pandemią jest naprawdę poważna. Nie bagatelizujemy jej – i nie bagatelizowaliśmy od początku.

Ten trudny czas jesteśmy w stanie przetrwać tylko wtedy, gdy będziemy działać wspólnie. Dlatego…

Prośba do Was: zadzwoń i odwołaj wizytę, jeśli: 

  • masz objawy choroby (np. wysoka temperatura, kaszel, ból mięśni itp.);
  • straciłeś węch lub smak;
  • miałeś w ciągu ostatnich 7 dni kontakt z osobą zarażoną koronawirusem;
  • jesteś w trakcie odbywania kwarantanny (izolacji) lub mieszkasz z osobą w trakcie kwarantanny.

 

Każde odwołanie wizyty z powyższych powodów przyjmujemy ze zrozumieniem i znajdziemy dogodny termin na przełożenie spotkania.

Z naszej strony robimy, co możemy, żeby dbać o Wasze zdrowie i bezpieczeństwo

W Tallulah Hair & Beauty stosujemy wiele rygorystycznych zasad ochronnych po to, żeby dbać o Wasze bezpieczeństwo, komfort i zdrowie. Zasady te konsultowaliśmy kilkukrotnie z Głównym Inspektorem Sanitarnym oraz Ministerstwem Rozwoju, aby nasz salon mógł pracować dla Was i dawać w tym ponurym czasie chociaż odrobinę uśmiechu i zadowolenia.

Dbanie o czystość i dezynfekcję w salonie fryzjerskim

Oto najważniejsze zasady bezpieczeństwa w Tallulah:

Mycie rąk przed i po wizycie: 

Przed każdą wizytą prosimy o zdezynfekowanie rąk lub o ich umycie. W naszym salonie stosujemy najlepsze płyny do dezynfekcji, ale i tak najbardziej zachęcamy do dokładnego umycia rąk w łazience (również po wizycie): według lekarzy to najlepszy sposób na zabezpieczenie się przed wirusem.

Mycie rąk przed wizytą w salonie fryzjerskim Tallulah
Maseczki samoprzylepne w salonie fryzjerskim Tallulah

Maseczki na twarz – bezwzględnie konieczne

Każdy klient, który przychodzi do Tallulah, musi mieć założoną maseczkę. Jeśli nie macie własnej, dla każdego z klientów mamy przygotowaną tradycyjną maseczkę z gumką lub specjalną, jednorazową maseczkę samoprzylepną, która jest znacznie wygodniejsza zwłaszcza przy zabiegach fryzjerskich.
Oczywiście dla Waszego bezpieczeństwa wszyscy pracownicy salonu również pracują w maseczkach.
Jeśli nie zgadzacie się na założenie maseczki, niestety nie będziemy mogli Was przyjąć. Mamy nadzieję, że nas zrozumiecie – chodzi o nasze wspólne bezpieczeństwo: Wasze i nasze, czyli całego zespołu. Jedynym momentem, kiedy można maseczkę zdjąć, jest zabieg kosmetyczny wykonywany w gabinecie kosmetycznym.

Odstępy między klientami i parawany

Nasz salon fryzjerski jest na szczęście duży, więc przestrzeń pozwala nam na takie ułożenie klientów, żeby zachowywali się od siebie dystans. Dla dodatkowej ochrony ustawiamy między klientami ruchome parawany, które oddzielają od siebie stanowiska fryzjerskie, ale też klientów, których włosy myjemy przy myjkach.

Parawany oddzielające klientów w salonie fryzjerskim Tallulah
Dezynfekcja narzędzi fryzjerskich w salonie Tallulah

Dezynfekcja wszystkich sprzętów fryzjerskich i kosmetycznych 

Po każdym zabiegu fryzjerskim, kosmetycznym lub manicure/ pedicure czyścimy wszystkie wykorzystane urządzenia / sprzęty, a później dezynfekujemy je specjalnym płynem do dezynfekcji narzędzi.

Dezynfekcja krzeseł po wizycie klienta w salonie Tallulah

Dezynfekcja krzeseł, stanowisk fryzjerskich i kosmetycznych

Po każdej wizycie każde stanowisko fryzjerskie jest przez nas dokładnie dezynfekowane, żeby zapewnić komfort następnemu klientowi lub klientce. Dotyczy to także łóżek w gabinecie kosmetycznym oraz stanowisk do wykonywania manicure i pedicure.

Dezynfekcja terminala w salonie Tallulah

Dezynfekcja części wspólnych w salonie 

Na bieżąco dezynfekujemy też wszystkie inne części salonu, które odwiedzane są przez klientów (np. łazienka). Dbamy też o to, żeby dezynfekować wszystkie części dotykane rękami przez inne osoby – np. terminal do płatności kartą, uchwyt do drzwi wejściowych itp.

Zabiegi manicure / pedicure za parawanem i w oddzielnym gabinecie

Wszystkie zabiegi manicure i pedicure wykonujemy w oddzielnym gabinecie kosmetycznym na dole salonu, żeby zapewnić dystans od innych klientów. Dodatkowo między manicurzystką a klientką umieściliśmy specjalny parawan, który daje dodatkową barierę ochronną i dla Was, i dla naszych pracownic.

Bezpieczeństwo zabiegów manicure w salonie kosmetycznym Tallulah
Jednorazowe peniuary dla klientów w salonie fryzjerskim

Używamy materiałów jednorazowych

Wszystkie zabiegi manicure i pedicure wykonujemy jednorazowymi pilnikami i polerkami, które klient dostaje później do domu. Z kolei do każdego zabiegu fryzjerskiego prosimy klientów o zakładanie jednorazowego peniuaru.

Ozonujemy i odkażamy salon

Codziennie – po zamknięciu salonu – ozonujemy nasze powierzchnie (część fryzjerska, gabinety kosmetyczne) ozonatorem. Raz w tygodniu (w niedzielę, kiedy nie pracujemy) wykonujemy również dezynfekcję wszystkich przestrzeni w salonie profesjonalnym preparatem wirusobójczym.

Ozonowanie powietrza w salonie fryzjerskim

Ważna informacja

W związku ze wzmożonymi działaniami sanitarnymi w naszym salonie, a także stosowanie wielu profesjonalnych produktów jednorazowych oraz ochronnych i dezynfekcyjnych, jesteśmy zmuszeni doliczać do każdej wizyty w salonie 10 zł. Z góry dziękujemy za zrozumienie.

Jednocześnie ceny naszych usług – fryzjerskich, kosmetycznych, manicure i pedicure – pozostają bez zmian.

Jesteśmy dla Was! 

Życzymy wszystkim dużo, dużo zdrowia – i dziękujemy, że nam ufacie i korzystacie z naszych usług. Do zobaczenia!

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ W TALLULAH HAIR & BEAUTY 

telefonicznie (22 415 90 30) lub przez internet Dziękujemy!

TALLULAH HAIR & BEAUTY. TWÓJ DOBRY FRYZJER W WARSZAWIE

LIVE OFFLINE
Loading...